Friday, May 18, 2007

工商科技局拆局示威

以前我地都有資訊科技及廣播局,之後冇左資訊,變左做工商及科技局,未來可能連個科技都冇埋,對我們IT界來講,簡直係天理不容。
唔通我地呢班橫行的AO黨局長,冇人識科技、唔知道科技興國係幾咁重要? 我地祖國都有科技局同埋信息產業局,香港呢? 將來可能科技唔知去左邊!
早前我地工程師學會IT分部的周年晚宴,當主禮嘉賓葉劉提起可能拆局呢件事,即刻引起諸位熱衷科技的份子群起反映,大家覺得一定要「做d 野」。
我地代表議員到左呢個水浸眼眉既時候,終於知道要做野了,並發起簽名行動,這也是好事。對於這個民意治港的政府,要俾政府壓力就要見報,似乎要大聲才會被受理啊!
政府有意拆局,也令關注科技發展的葉太看不過眼,她說如果大家要遊行的話,她會幫拖同保安局講數。大熱天時,葉太是否真的出來陪我地走是未知之數。
講真,我地IT人咁忙,都未必個個有時間、有吉士出來遊行,如果得小貓三四隻去遊行既話,一定俾人笑死,所以請各位有心人,為呢件重要事一齊挺身而出!

No comments: