Wednesday, July 18, 2007

健康自我管理竅門




近來我地開始左科學園既定期飯局,呢次有幾個老友一齊做發起人包括我自己、Humphrey、LK Tsang、連智洪、Johnson Cheng同埋簡永基。
當日請左龐愛蘭來做嘉賓,佢講既題目係健康自我管理竅門,其實我地一班科技人,成日對著電腦工作,有很多健康問題都應該要注意一下。其中Scarlet講有兩個points我覺得可以與大家分享,一個就係再見大肚腩湯水,另一個就係十大開心秘方,開心秘方中有幾個points我都成日保持做,例如保持微笑同埋經常自我奬勵等等,幸好我都算是個合格的開心快樂人。

No comments: